10. maaliskuuta 2013

Perus säätöä ja onnea

Sunnuntait on usein miten fiilikseltään just tällaisia. Tänään oon taas sotkenut ja säätänyt ja kävellyt korttelia ympäri. Ei se mitään, sain mä jotain aikaan.

Kaikki on hyvin, oikeastaan tosi kivasti ottaen huomioon, että on kuitenkin kaikkea stressaavaakin käynnissä. On paljon kivaakin, ja yritän tasapainoilla näiden kahden välillä. Oltiin eilen Toivon kanssa Jukka Pojan keikalla, ja oo kyllä se on niin hyvä. Nyt oon löytänyt spotifyssäkin sen uudemmat albumit ja tutustunut niihin. Tykkään sen rennosta tyllistä ja erityisesti sanojen riimistä.

Olen taas innostunut mun F1 filmikamerasta. Kun vaan ehtisi kuvata. Ihanaa kun pian tulee kesä ja vapaus!

Harmi kun nyt ei ole mitään piuhaa millä saisin kuvia kamerasta koneelle, myöhemmin sitten!

Ansu

Ei kommentteja: